REKLAMATION

Der gives efter købeloven reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået, som følge af fejlagtig brug af produktet, almindelig slidtage eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.

Ved reklamation, fejl og mangler bedes du kontakte os via mail på info@ovellie.dk

For at kunne behandle din reklamation skal vi bede om følgende informationer fra dig:

– Dit ordrenummer
– Billeder af fejlen
– En kort beskrivelse
– Billeder af emballagen (både indvendige og udvendige) – dette kun hvis varen er i stykker ved modtagelse.

I de fleste tilfælde ønsker vi ikke varen retur. Men hvis dette bliver aktuelt, står Ovellie for returfragt. Returlabel fremsendes på mail, og kræver en printer.

Har varen en værdi af 100,- eller derunder, ombytter vi ikke varen, men returnerer beløbet for varen såfremt ovenstående overholdes.