GRATIS FRAGT over DKK 699,-
FRAGT kun DKK 35,-
1-2 DAGES levering
KUNDESERVICE 8-20 28291925 | info@ovellie.dk

FAQ

Vi sætter en ære i, her hos Ovellie, at give en gennemgående kundeservice, hvorved vi har forsøgt at komme dig i forkøbet med svar på oftest stillede spørgsmål. På denne måde får du hurtigst muligt svar på det, du gerne vil vide. 

Hvis du mod forventning ikke fik svar på det du søgte, kan du altid kontakte os telefonisk på 28 29 19 25 eller pr. mail: info@ovellie.dk 


Hvad gør jeg hvis jeg fortryder mit køb?

Hos Ovellie.dk har du altid 14 dages fortrydelsesret. Derudover har du 30 dages returret fra den dag, du modtager din ordre med posten. 

Såfremt du fortryder dit køb, inden varen er afsendt fra vores lager, bedes du ringe til os på 28 29 19 25. 

Hvis du allerede har modtaget din ordre og ønsker at returnere, giver vi en guide til dette lige her. 

Hvornår afsendes min ordre?

Hos Ovellie arbejder vi efter: bestil i dag, modtag i morgen. Modtager vi din bestilling inden kl. 12 på hverdage, afsendes din ordre samme dag. Alle ordre afsendes altid indenfor 1-2 hverdage - også under udsalgsperioder, ifbm. Black Friday osv. 

Hvis der opstår forsinkelser hos GLS (fx omkring jul), kan Ovellie ikke drages til ansvar. 

Jeg har ikke modtaget min pakke - hvad gør jeg?

Du burde indenfor 1-2 hverdage modtage din pakke, når den er afsendt fra vores lager. Sker dette ikke bedes du kontakte os telefonisk på 28 29 19 25. 

Hvordan returnerer jeg?

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du udfylde den fortrydelsesformular, som var vedhæftet i den ordrebekræftelse du fik på mail ved bestilling. Herefter skal du sende din returvarer til:

Ovellie.dk
Hesthøjvej 16
7870 Roslev

Hvad gør jeg, hvis min vare er i stykker ved modtagelsen?

Send billeder af den defekte varer til info@ovellie.dk sammen med en forklarende tekst og dit ordrenummer. Din vare vurderes og du får herefter svar på mail om den videre proces. 

Jeg ønsker at tilføje noget til min bestilling - hvad gør jeg?

Når først din ordre er lagt, kan denne ikke ændres. Du bedes derfor lave en ny bestilling. Hvis din ordre ikke er afsendt endnu, kan du i kommentarfeltet på din nye ordre, skrive ordrenummeret på den ordre, du gerne vil have tilføjet en vare til. Herefter kan du vælge gratis afhenting ved fragt, så du slipper for at betale fragt to gange. 

Er det muligt at afhente min ordre?

Selvfølgelig. Du får en SMS eller en e-mail, når din ordre er klar til afhentning. Pakken kan herefter hentes på vores adresse alle hverdage fra 8-15. 

Sender Ovellie til udlandet?

Det gør vi ihvertfald. Prisen på forsendelser til udlandet er individuel fra land til land. Ligesom leveringstiden også er forskellig. Forsendelser i Europa tager typisk 2-3 hverdage. Forsendelser uden for Europa tager typisk 4-6 hverdage. 

Jeg har modtaget en gave - kan jeg bytte den?

Har du modtaget en gave fra Ovellie, kan du selvfølgelig sagtens bytte til noget andet eller returnere. Du har mulighed for at ombytte til anden vare eller få refunderet beløbet for varen (OBS! Vi tilbagebetaler kun til samme kreditkort, som købet er foretaget med)

For at ombytte eller returnere skal du have en ordrebekræftelse på købet samt udfylde en returseddel, hvis du ønsker at returnere. 

Hvis du blot ønsker at ombytte varen, skal du sende os en mail med ordreummeret på ordren. Herefter får du en rabatkode svarende til beløbet for varen tilsendt på mail, som du kan handle for. 

Hvis du ønsker at returnere en gave, står du som kunde selv for eventuelle udgifter ved returneringen. 

Jeg har modtaget en forkert vare, hvordan forholder jeg mig?

Fejl kan desværre forekomme og det er yderst beklageligt. Skulle du være så uheldig, at du har modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os pr. mail: info@ovellie.dk - venligst oplys dit ordrenummer i mailen.