Team Ovellie

Simone Østergaard
Indehaver
Indkøb og SoMe
simone@ovellie.dk

Simones store passion er indkøb – det er hende, som sørger for at købe de rigtige varer til hylderne, så vi hele tiden har spændende produkter hjemme.

Det er også hende, som varetager vores sociale medier, hvor hun bruger mange timer i ugen på at lave det rigtige content – både på Instagram og Facebook.

Mads Raabjerg
Indehaver
Økonomi og bogholderi
mads@ovellie.dk / bogholderi@ovellie.dk

Mads er Ovellies tal-nørd. Det er ham, som varetager alt vedrørende økonomi og øvrige praktiske opgaver.

Tanja Holst
Lager
| startede i september 2020
Plukning og pakning af ordrer

Tanja er pakke-ninja. Hun plukker og pakker jeres finde ordrer, så vi hurtigt kan få sendt pakkerne afsted til jer.

Diana Klysner
Kontor | startede i maj 2021
Marketing
diana@ovellie.dk

Diana står for alt vores markedsføring bortset fra SoMe og nyhedsbreve.

Det er hende, der bla. sørger for at du kan finde os på Google, at vores kampagner kører som de skal osv. Og så kan hun også finde på at pakke nogle af jeres fine ordrer.

Netha Splidsboel
Kontor | startede i april 2019
Kundeservice og grafisk arbejde
netha@ovellie.dk

Netha sidder med vores kundeservice på e-mail og via telefon. Hun håndterer alt administrativt vedr. kunder – alt lige fra at besvare jeres spørgsmål til reklamationer, returneringer osv.

Derudover arbejder Netha med forskellige grafiske opgaver som fx vores nyhedsbreve.

Helle Bechmann
Tekstforfatter | startede i april 2019
Produktoprettelse

Helle er vores kontor-mus. Hun opretter alle de nye varer, som kommer hjem og skriver alle tekster på hjemmesiden.

Nanna Pedersen
Lager
| startede i april 2021
Plukning og pakning af ordrer

Nanna pakker jeres mange fine ordrer. Det er hende, som har det overordnede overblik over lageret og holder styr på det.

Nanna tager også imod alle de nye varer, som kommer hjem. Og sørger for at de kommer på de rigtige hylder.