Reklamation
Er dit produkt beskadiget?
Først og fremmest beklager vi selvfølgelig meget. Vi gør os meget umage med at udvælge kvalitetsprodukter, men skulle der ske en fejl, sørger vi selvfølgelig for at finde en god løsning til dig.
Ved reklamation bedes du kontakte os via mail på info@ovellie.dk
Ved reklamation skal vi bruge følgende oplysninger:
- Dit ordrenummer
- Billeder af fejlen
- En kort beskrivelse
- Billeder af emballagen (både indvendigt og udvendigt) – kun hvis varen var beskadiget ved modtagelse
I de fleste tilfælde behøver du ikke returnere varen. Skulle det alligevel blive nødvendigt, dækker Ovellie returfragten. Vi sender en returlabel på mail.
Vær opmærksom på
Hvis varen har en værdi på 50 kr. eller derunder, ombytter vi den ikke, men refunderer beløbet, forudsat at reklamationsbetingelserne er opfyldt.
Spørgsmål og svar
I henhold til købeloven har du 24 måneders reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der opstår inden for denne periode. Afhængigt af situationen kan du få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen.
Reklamationsretten gælder dog ikke for skader forårsaget af forkert brug, almindelig slitage eller anden skadeforvoldende adfærd.
Husk at reklamere inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for 2 måneder, anses din reklamation altid for at være rettidig.
Vi besvarer mails hver dag og bestræber os på at svare inden for 24 timer på hverdage. Hvis du kontakter os i en weekend eller på en helligdag, kan du forvente svar den førstkommende hverdag.
Behandlingstiden afhænger af, om vi afventer svar fra dig, eller om reklamationen kræver involvering af vores leverandør. I de fleste tilfælde har vi fundet en løsning inden for 2-5 hverdage.
I de fleste tilfælde behøver du ikke returnere din reklamation, men det afhænger af produktet og situationen.
Vi beder dig venligst ikke sende varen retur, før du har været i kontakt med os og modtaget nærmere instruktioner.